Thursday, May 25, 2006


Pois é...eu tb falo com a menina...coitadinha...

* Eu
> Eliza (esse ser...)

Já nem ponho o ínicio pk pronto...é mm escusado!

> Are you saying no just to be negative?
* yes
> Are you Sure?
* pretty sure..
> Tell me more...
* I want to kill my teacher
> Suppose you got to kill your teacher?
* that would be great
> I'm not sure I understand you fully.
* it's easy: I'd like to murder my teacher
> I see.
* you do?
> Oh... do?
(que é que foi isto?!?? parou-lhe o sistema...só pode!)
* what?
> Have you asked anyone else?
* yes I've asked my friends and they think it's a wonderful idea!
> Do you really think so?
* I do, do you?
> You're not really talking about me, are you?
* yes I am, girl!
> Do you enjoy being girl?
(Mas k pergunta estúpida!)
* er...guess so...
> Tell me more...
* I don't know what is like to be a boy so...
> Don't you really know what is like to be a boy so?
(EPAH...parei por aqui pk achei que ia partir pa violência e o meu computador, tadinho, n tem culpa...)

3 Comments:

Blogger Donusnutxi said...

bem, uma coisa já percebi... as conversas com a Eliza descambam sempre para o assassinato...

5:20 AM  
Blogger Alexx M. said...

S calhar ela queria k tu experimentasses ser um rapaz =P Vá-se lá saber, eu ainda ñ a compreendi =S

3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info Tenuate success http://www.nissan-truck.info Airline flight schedule cheap first class airfares inverell Canon 133 mp camcorder

8:37 AM  

Post a Comment

<< Home